vrijdag 28 december 2012

Zacht blauw.

In mijn woonkamer hou ik de kleuren eigenlijk altijd rustig omdat ik toch best wel veel brocantes heb en een niet zo'n hele grote kamer.Toch heb ik er onlangs een zacht blauwe kleur bij gecombineerd en dat alles doordat ik het meisjes beeld op de eerste foto zo leuk vond.Intussen heb ik een paar hokkers,een zachtblauwe kanten sprei voor op de bank en wat zacht blauwe brocantes erbij gevonden.Eens wat anders en het bevalt me goed.
Zijn jullie benieuwd naar hoe het er bij mij in huis uit ziet? Binnenkort komen er foto's in het Jeanne d Arc Magazine te staan van mijn huisje.

10 opmerkingen:

  1. wat leuk,ik ben erg benieuwd,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zien er al veelbelovend uit!
    Lieve groetjes,
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Eleonore..♥
    Lief♥ die kleuren ♥ past zeker bij je kleinzoontje Noud..;)
    Ben benieuwd naar je Huisje♥ je winkel is al zo PRACHTIG♥ en mooie♫ sfeer..♥
    Liefs en Geniet♥ van de Jaarwisseling♥ met je fam♥..Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja !! wat leuk !!...ben heel benieuwd hoor...wanneer ??...welk nummer ??...groetjes van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! ik ben benieuwd naar de reportage, leuk zeg!
    Blauw is mijn lievelingskleur, vooral het fransblauw en blauw wat al wat sleets geworden is. Ik vind jouw keuze voor wat blauw dus helemaal begrijpelijk. Blauw ik hou van jou.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi teer... ben heel benieuwd... Laat je het ons weten.
    Groetjes Hetty
    Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken je huis natuurlijk wel. Het ziet er altijd zo mooi en sfeervol uit.
    Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de foto's in de JDL....Het is vast en zeker een prachtige reportage.
    Als alles goed gaat nog 1 maandje wachten???? Spannend!!!!
    Lieve groetjes, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vleugje blauw staat heel erg mooi.
    Wat leuk Eleonore...ik ben heel benieuwd wordt vast een schitterende reportage.

    Fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De foto's zien er veelbelovend uit, dus ik ben zeer benieuwd naar de JDL-reportage!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor Eleonore! En wat geweldig dat je huisje in de JDL komt! Ben benieuwd!
    De beste wensen voor 2013!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen