maandag 18 juli 2011

Vrije dag,nieuw hoekje.

Vandaag een vrije dag,nou ja vrij.De aangiftes moeten de deur uit en de bloemeninkoop gaat wel gewoon door.Ook nog een grote bestelling die klaar moet.Toch heb ik vandaag nog wat tijd om wat te schuiven in mijn woonkamer.De schouw een beetje veranderd.Een extra spiegel erbij want dat vind ik wel leuk zo dubbel gezet.Klein olijfkransje ertegenaan anders is het zo kaal.Mijn favoriete pop is ook naar de schouw verplaatst en ook een paar kinderschoenmallen die qua kleur perfect erbij passen.Zo,dan kan er weer even tegen.Effetjes weer wat anders.
Ik heb ook nog een ander hoekje veranderd maar dat laat ik in de volgende post zien.Fijne dag allemaal.































































































5 opmerkingen:

  1. Wat is dit een mooi hoekje geworden, inderdaad een leuk idee met die dubbele spiegel :)
    Succes met de aangiftes, minder leuk werkje hè.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schouw is leuk geworden Eleonore. Ziet er erg mooi uit.
    De oude pop is trouwens ook een schatje.
    Ben thuis ook een beetje aan het rommelen.
    Het kastje dat ik onlangs bij Bettie hebt gekocht is nu ook klaar. Echt zo mooi geworden!!!
    Foto's volgen binnenkort. Groetjes, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor zo dat hoekje met die schouw en wat een prachtige pop heb je .... tis heerlijk om te rommelen nu met dit weer heb vandaag me kasten grijs geverfd lekker muziek op zo komen we toch de regenachtige dag rond ... fijne week liefst rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Het resultaat mag er wezen en wat een prachtige grote spiegel heb je!Vooral het patina op de omlijsting vind ik zo mooi. Daar kan geen verfkwast tegen aan!
    Gezellige week nog,groetjes,
    Bertha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk ... en die spiegel vind ik prachtig!

    Geniet er nog van...

    Groetjes

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen