zondag 24 oktober 2010

Beetje vakantie gevoel.

Mijn man Michel en ik hadden gisteren al besloten om eens een zondag niet naar een brocante markt te gaan.Maar wat te doen met een vrije dag als je gewend bent om elke zondagmorgen al vroeg op pad te gaan voor leuke brocantes.Afgelopen vrijdag had ik bezoek van mijn vriendinnetje Dorien{Ambiente uit Belfeld}.Zij waren net terug van een paar daagjes Ardennen en het plaatsje Durbuy.Zij gaf me de tip om daar eens naar toe te gaan.Nou dat hebben we vandaag dus gedaan.We hadden echt een vakantiegevoel toen we daar binnenreden.Een superleuk stadje met enige huizen en winkeltjes.Je kunt er heerlijk wandelen en daarna op een terrasje genieten van een kopje koffie of een wijntje.Ik heb een paar foto's gemaakt voor jullie.Zoals je ziet toch weer brocante gezien,maar die was daar wel erg duur dus we hebben niets gekocht.Ik was wel verliefd op de grote engel maar die kostte 1200 euro.Mmmm,net te duur.En dat zinken dakornament wat mooi he.Normaal werken mijn man en ik zeven dagen in de week dus deze vrije dag hadden we echt nodig.Morgen gaan we weer aan de slag want het komende weekend gaat de Kerst in de winkel.Ter zijner tijd zal ik de datum van de opening van ons Kersthuis en wat foto's plaatsen.
























Deze engel zou ik zo hebben willen meenemen.
















Wat een prachtig zinken dakornament he.


















































9 opmerkingen:

  1. Grappig ik herken dat wel hoor, altijd maar bezig zijn met de winkel en alles daar omheen.
    Al moet ik zeggen dat wij zoveel mogelijk proberen om de zondagen voor ons zelf te houden.
    Anders zijn we nooit immers nooit vrij!
    En al wonen onze twee oudste kids niet meer thuis, ze vinden het heerlijk om op zondag ochtend even een bakje te doen bij ons.
    Wat is het toch fijn dat jullie zo dicht bij de grens wonen.
    Voordat wij in Belgie zijn, hebben wij al zo'n twee en een half uur in de auto gezeten.

    Alvast een fijne week toegewenst, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's, ook
    wij zijn ooit in dat stadje geweest... heerlijk dat vakantie gevoel, heb je soms echt nodig!!!
    fijn dat jullie zo genoten hebben!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eleonore, wat hebben jullie dat GOED gedaan zeg!! Even een dagje vrijaf! Dat heeft een mens echt nodig! Een minivakantie en je kunt er weer even tegenaan! Lekker!

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan Noor,

    Heerlijk genieten daar hé. Leuk dat je weer heel andere foto's als mij erop hebt gezet.
    Volgende keer gaan we met z'n viertjes.

    Tot gauw.

    Groetjes Dorine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat genieten!

    En wat heerlijk, dat het als een minivakantie voelde. Prachtige foto's, geweldige spullen.
    Dat's wel even slikken 1200 euries hihi.

    Maar het genot is niet in waarde uit te drukken toch?!

    Fijne avond,
    Lieve groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Eleonore,
    Heerlijk is dat hè? Eventjes zo'n dagje er tussen uit.
    Leuk is het daar. Vorig jaar zijn wij daar ook een paar daagjes geweest.
    Mooie foto's heb je gemaakt van jullie uitstapje.
    Ik mail je nog.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hier ben ik ook geweest...ik dacht al bij de eerst foto...hé bekend......de fonteinen, zo leuk en de dikke vissen...
    Ja en heerlijke kleine winkeltjes, om te kopen en te kopen....jammer van die net ietwat te dure engel zeg ;)
    Succes nu met de drukke tijd.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat n leuk stadje inderdaad, en wat n mooie spullen! Ik ga proberen zeker te komen voor de kerst!
    Groetjes en fijne week!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen